Looking for Something?

Sunday, 26 August 2007

forgive me for this word...

HOLY SHIT!!!!!

I passed the board exams. Whee! I didn't have to marry a Chinese guy to add those two elusive letters after my surname. It isn't Sy, Ty, Co, or even Dy. It's RN baby. I'm so fricking happy.

And my batch garnered 97% passing rate at the June 2007 Board Exams. AND St. Paul University Manila is on 3rd place of the top performing schools with 100 examinees or more to boot.

Congratulations to all board passers.

...somebody please give me a dose of lithium.
this board passing thingy is making me go manic. *lol*. kidding

28 comments:

Cory said...

isa pa lahat na ng pwede ako mgcomment, sa friendster mo, sa tag box mo, dito... wahaha! iLoveit! i'm so bipolar na! congrats dude! 97%!!! tangina! top 3 ang tipol! yebah! m sure lokang loka sa results ang Olivar mo. lol.

Cory said...

uie gurl may tanong pala ako, sinong hnd pumasa? not that gs2 ko ng chismis ha. i just wna know. that must be heartbreaking...

Cory said...

teka ako, si tine, at c mami barbie ba un? tama ba? 97 out of 100 eh. kami naman ang hindi ngtake.

arnie said...

same school pala kayo ni cory.:D galing nyo... grabe!
Kc, waaaaa! finally, dumating na ang result na pinakahihintay natin. (teary eyed)
sa wakas.
ako naman, grabe, gusto kong tumira ng iterax. pano ba naman..di ako makatulog. haay...
Congrats! galing-galing!:D

Cory said...

@ ARN: yup same school kame at forever groupmates sa RLE! haha. iLoveit! proud Paulinians itech! woot woot! congrats din arn!

jc.guiyab said...
This comment has been removed by the author.
jc.guiyab said...

JHON CARLO D. GUIYAB, RN who alos took the june nle 2007 would like to CONGRATULATE his friend kc for passing the june nle 2007.

both jc and kc are excellent nurses!

cors said...

wooohh!!!!congrats!!!Viva St.Paul,the best lang!

adam said...

woohoo congrats!!!!!!!

ruff nurse-du-jour said...

congrats my fellow nurse. we have the same entry by the way hehehe =) god works in mysterious ways talaga hehehe =)

kc said...

thanks everyone. i'm still not yet off the board exam result hype.

..at for the first time, the notorious 92 has pleased our hard to please professor...the johlivarr. whee! i'm so happy!

thanks again everyone! =)

Cory said...

oo at can u believe kng anong sb ng lola mo?

Ms. Olivar: Congratulations! We have made it to the top 3! Tell your batchmates to come home for your thanksgiving mass. I'm so proud of You!

come home? ano un bahay? wahaha! sounds like it eh. lmao. pag tapos nila tayo alipustahin mga impakta cla!

take note walang msg galing kay porsching. na-sad ka noh! haha. lam ko naman close kayo nun sa attendance taking! haha!

kc said...

*lol* porsching is still as stoic as she is. haha. na-miss ko sha. haha. lalo na ang linya niyang, "miss cervales, where is the attendance?"

hahaha!

arnie said...

salamat sa pagbati, kc.
congrats ulit!
ang saya-saya! hehe.
kitakits sa oath taking!;)
God bless!

BB_ANNE said...

Congrats!!!hehehe i absolutely don't have an idea on what you went through to pass the exam...but i knew it was an ordeal...

kc said...

@ arnie: oo nga. excited na ako. tomorrow we have a thanksgiving mass sa school. hosted ng university namin. they're fricking proud kasi naibalik ng batch namin ang dating glory days ng st paul...and to think ang batch namin hitik sa kalokohan at kaso every year. *lol*

@ bb_anne: thanks. and oh boy, it WAS really an ordeal. but when i'm gonna get that license, it was all worth it. =)

Cory said...

cge nga kung totoong miss mo sya kiss mo nga sya sa lips o kaya sa edamatous feet nya. cge nga... haha. jk.

ruff nurse-du-jour said...

@KC: Re: exam venue: Ooooh we should have met! Just kidding. I took the tests at their law building. Aside from the splinter-rich chairs and the polluted air (outside, that is), I think everything went well naman. =) No offense meant, by the way, to the red warriors.

alia said...

CONGRATULATIONS girl!

i'm so happy for you guys. i'd like having two letters at the end of my name too, hehe.

congrats din sa school nyo. galing galing nyo! the passing rate says how good and competent the school is. wala ako paki sa topnotchers, sa passing rate makikita ang galing ng school. :D wala po sana mainis sa opinyon na yun.

kc said...

@ cory: *lol* hindi ko sha ganong ka-miss. bleech!

@ ruff: yeah. if we had known each other earlier, we might have met. my classroom is in the CAS building. although the room is small and dark, it's airconditioned. plus the room has a comfy vibe. maybe that's what gave me the confidence to answer those questions. =)

@ alia: thanks girl! and i agree with you. kasi di ba, malupit kung naka-top ka. pero mas malupit kung lahat kayo sa batch nyo nakapasa. yun din ang tingin ko. ang makialam dito sa mga opinions dito...wala lang. etchos! haha...

Nice said...

Congrats, girl! May you live up with the values and skills that you've learned from your alma mater! Wish you more luck and happiness!

girl said...

Congratulations, KC. I am so happy for you!

nelo said...

ihanda ang lechon! hehe! huli na ako sa balita pero congratulations pa rin...im happy for you..I know u deserved it..galeng galeng naman..hehe!

kc said...

@ nice: thanks. sana masaya din si alfred vargas para sa akin. *etchos!* =)

@ girl: thanks girl! uy, sana nababasa mo yung asa chatboxes ko. dun ko nilagay yung email add ko eh. anyway, email address ko ay creepycrawler17@yahoo.com...naiintriga na ako sa mga entry mo. haha!

@ nelo: uy thanks nelo. ok lang yun. sa sobrang saya di ako masyadong makapag-blog hop (translate: magyabang sa blog mo. joke!) kasi andami ko pang inaasikaso. reply lang muna ang nagagawa ko. =)

Quincy John said...

whaaat!!? ha3

congratulations kc!!

grabe and taray niyo!!

happy for you.

kc said...

thanks quincy! =)

good luck to you as well.

Engr. Cesar Noel said...

Congratulations on Passing the Nursing Board Exams. NCLEX na lang kulang mo.

kc said...

@ engr cesar: thanks! about the nclex, wala pa naman po akong balak umalis sa ngayon. atsaka fully booked pa yung testing center dito sa atin. =)