Looking for Something?

Sunday, 14 October 2007

I'm Going Good?! *shriek*

I've been mentioning something about an angry, delusional ex from hell. And she's tagged as "The Sak" because of how she manipulated Mark into buying her a Php 5,000 purse from The Sak in Rustan's. I've detonated her angry bomb using Felipe's headshot slogan (Thank you Felipe, ahlavett!). But I modified it a little because I don't do religion-related chuva so that religious manangs won't revolt against me *lol*. I've never responded to her pathetic defaming messages until she wished me dead.

The Sak: So pumasa ka pala ng Board exams...Magkano ang binayad mo sa BON? At kung nahilo ka man nung nagmisa kayo, sana namatay ka na lang.
KC: (keeping the woman of substance composure) Do you know Elmo from Sesame Street?
The Sak: Of course stupid. Sino ba ang hindi kilala si Elmo?
KC: So for sure you know Elmo's tagline, "Elmo loves you". I'm gonna say that to you. Elmo loves you...but I still think you are a c*nt.
The Sak: Hindi muna nanggugulo...

Ngek! If I was in my ultra-imbyerna mode, Word War I might have begun and might not end.

On his birthday, Engz wished for 10 yards of patience for me. I think it worked because I didn't go totally ballistic over Balenchaka (Ang babaeng may pasosyal effect pa pero chaka naman), when I discovered that she's been on a lying spree for the nth time. Normally, I'd interrogate her in front of people until I catch her off guard and expose the lie. But now, I'm just laughing it off..and at her. Haha! Maybe I learned the golden lesson that I should be cautious with her.

Or maybe I'm really going *slightly* good now. Well, except for the rationale behind codename: Balenchaka. Harhar. At least I'm not totally bad anymore.

10 comments:

Queen of Mean said...

"So for sure you know Elmo's tagline, "Elmo loves you". I'm gonna say that to you. Elmo loves you...but I still think you are a c*nt."

Hehehe,wagi Ice Queen! I'm sorry but I think it was "subtle Bitchiness".hehehe

gasti said...

sobra naman yung bruhang yun..mas maigi na nga yang ganyan..kalmado lang..babahaginan rin kita ng naipon kong pasensya.

wala naman ako natatandaang nakaaway kong ganyan. wag mo na pansinin chaka doll naman pala eh!

jc.guiyab said...

OMG! winner sa giyerahan!

teka kelan ba bday mo???

hehehehe

balechaka!

don't worry kc nandito naman kaming mga FENDI mo e... here to suppport you always!

Fendis forever!

KC said...

@ Queen of Mean: Aylabit! "Subtle Bitchiness". Well ganon talaga. Katulad ng aking motto: Kapag binato ka ng bato, batuhin mo ng tinapay na may palamang bato. Nyahaha!

KC said...

@ Gasti: Naku ewan ko ba kung bakit niya ako inaaway kahit hindi ko siya pinapansin. Siguro very biether ocampo pa rin siya dun sa breakup nila ng ex buypren niya na ka-close ko ngayon. FYI: hindi ako nakikipag-away, palengkera style...lalo na't ang dahilan ay lalaki.

Salamat. Kung magse-share ka pa ng konting pasensya, baka tubuan na ako ng pakpak. Haha!

KC said...

@ JC: Sa December pa. Haha!

Naku tinuro lang sa akin yang Balenchaka so I don't have all the credits for that.

*LOL* @ Fendi.
Pero if The Sak hadn't wished me dead, hindi ko siya sasagutin talaga. Wishing someone dead is waaaay too overboard.

ruff nurse-du-jour said...

hi kc! happy nurses day! =) teehee wag ka nang magalit! =) araw natin ito.

pero in fairness, the bitchy mode has lessened in intensity already. kudos for toning down a notch. the sarcasm fatale is impressive. the sak should be farted to oblivion sa mga pinaggagawa niya. loved the dialogue pun. though im not really a fan of elmo, tinky winky perhaps. =)

btw, engz wished me joy for his birthday. i hoped he'd say innocentce but too much sarcasm wouldn't work for a guy as innocent as him.

ako naman, for your december bday, i wish for you more bitchiness. hehehe. just kidding. =) or not.

KC said...

@ Ruff: Haha. No I'm not angry naman. Napansin ko lang kasi na parang ambait ko na. As in I'm reeking of patience already.

If someone had wished you dead, siguro matatakot/maiinis/magre-retaliate ka rin. Ah but after that blow, she didn't dare to send me those icky stuff again.

*lol* @ the wish. Happy nurses day to us ulit. =)

~*~princess jackie ~*~ said...

ang puso... ang puso..

KC said...

@ Ate Jackie: *lol* hindi ako galit. naiinis lang ako at gusto niyang mamatay na ako..aba, marami pang pwedeng mangyari sa akin di ba?