Looking for Something?

Monday, 17 March 2008

Unfair (Gossip Girl Style)

I know jealousy is a soul destroying thing but if you are cramped up at home with your butt parked in whatever you're sitting at, you'd probably be jealous of...

...this guy who doesn't know a thing about Gossip Girl but then gets to see a sneak peek at a shoot on the streets of NYC. He thought it was for a TV commercial. JEEZ!

But I can't blame him, he's there and I'm here in the third world. Heh.

Gossip Girl awaits.
Must. Take. NCLEX. Must. Migrate. SOON.
Lol. Adik!

6 comments:

roerure said...

dito ka na lang sa pinas. mas kelangan ng ating bansa ang mga taong katulad mo. ;)


tsaka mas masaya dito; mahirap pero masaya.

Servidores said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

McRey said...

Pati pala sa US eh may mga nakikinood rin sa shooting...

kala ko dito lang sa pinas.

KRIS JASPER said...

Yeah.. Im about to take NCLEX soon.. aghhhh!!!!

KC said...

@ Roeure: Naku kaartehan ko lang iyan. Wala pa talaga akong balak umalis...masyado lang ako naadik sa TV show na ito.

@ Servidores: Thanks. I will also return the favor of putting your link to my site.

KC said...

@ McRey: Oo nga eh. Akala ko dito lang yan. Pero napadaan lang naman ang darleng ko nung time na iyan. He just took a photo para maalala niya kapag nakita niya.

@ Kris Jasper: Uyy, good luck! Thanks for visiting.